Hoewel het altijd vervelend is wanneer u een klacht heeft, doen wij er alles aan om deze naar tevredenheid op te lossen. Wij streven ernaar u zo goed mogelijk te helpen.
Uw verantwoordelijkheden als klant
Om onze service soepel te laten verlopen, vragen wij u om rekening te houden met de volgende aandachtspunten:
U bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de juiste maten bij het plaatsen van een bestelling.
Controleer bij levering, samen met de chauffeur, direct of de geleverde producten in goede staat verkeren. Noteer eventuele (transport)schade op de vrachtbon, maak duidelijke foto’s van de schade en stuur deze direct per e-mail naar: verkoop@sjdb.nl.
Controleer de materialen bij voorkeur direct na ontvangst — en in ieder geval ruim vóór de montage — op volledigheid en conformiteit met de afgesproken specificaties. Zo voorkomt u eventuele problemen tijdens de montage.
Let op: wanneer beschadigde materialen toch worden gemonteerd, hanteren wij het uitgangspunt: “Monteren is accepteren.”
Bij problemen buiten kantooruren kunt u contact opnemen met Sjoerd de Boer via telefoonnummer: 06 51897846.
B-keus panelen
Een B-keus paneel is geen A-keus paneel voor een lagere prijs. Daarom adviseren wij u om deze panelen persoonlijk te komen selecteren op ons terrein. Wij wijzen reclamaties op B-keus panelen dan ook altijd af.